اطلاعات عمومی

از این به بعد در این وبلاگ سعی خواهم کرد بیشتر در خدمت شما دوستان باشم ... سپاس از توجه و حضور شما

اطلاعات عمومی

از این به بعد در این وبلاگ سعی خواهم کرد بیشتر در خدمت شما دوستان باشم ... سپاس از توجه و حضور شما

جالب بود

گفت : " سال 54 -53 بود که ، با نیسان بار ،کار می کردم ، برای 4 روز ، 100 تومن می گرفتم ، یعنی روزی 25 تومن ! با این پول ، هم اجاره می دادیم ، هم خرج زن وبچه می دادیم ، هم تفریحمون رو می رفتیم ، هم پس انداز می کردیم وبعد از چند وقت ، خونه هم خریدیم ! زندگی می کردیم دیگه ! ...اما الان این جوونهای طفلکی ..... ! " ، گفتم : " پدر جان ! عوضش ، اون روز، حکومت ظالم داشتیم و امروز ... ! ،اون روز نوکری خارجیها رو داشتیم و امروز ....! ،اون روز تاج داشتیم وامروز ..... ! ، اون روز نماز نداشتیم وامروز ..... !، اون روز مواد مخدر داشتیم وامروز ....! ، اونروز شهرنو داشتیم و امروز ..... ! ، اونروز دولت خدمتگزار نداشتیم و امروز .... ! ، اون روز مجلس مستقل نداشتیم و امروز .....! ، اون روز قوه قضائیه مستقل نداشتیم و امروز .....! ، اون روز ساواک داشتیم و امروز .... ! ، اون روز کهریزک نداشتیم وامروز .....! ، اون روز بیداری اسلامی نداشتیم و امروز .... ! ، اون روز آزادی بیان نداشتیم و امروز ....! اونروز آزادی پس از بیان نداشتیم و امروز.... !، اونروز احزاب نداشتیم و امروز ..... ! ، اونروز روزنامه آزاد نداشتیم و امروز .... ! ، اونروز اختلاس داشتیم  وامروز ..... ! ، اونروز ازون برون و شطرنج و کوسه حرام داشتیم و امروز.... ! اونروز اینترنت پر سرعت نداشتیم وامروز .... ! ، اونروز پیترا نداشتیم و امروز ..... ! ، اونروز سیاه  بود و امروز .... ! ، پدر جان ! فرافکنی نکن ! پدر جان ! تشویش اذهان عمومی نکن ! پدر جان! با دشمنان ، هم صدا نشو ! پدر جان به مقدسات توهین نکن !، پدر جان ! توبه کن ! پدر جان ! تا نمردی توبه کن ! ..... " ، گفت:" این شکلات رو بجای باقی پولت بگیر و بفرما پایین ، رسیدیم ، برو خونه و بگیر بخواب ! ، تو راست می گی !.... " ، من هم پیاده شدم ودر حالیکه سر پا چرت می زدم شکلات رو تو دهنم بازی می دادم ..... ، چه شیرین بود !  

نظرات 1 + ارسال نظر
sara یکشنبه 24 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 01:13 ق.ظ http://www.123Haraje.com

سلام وبلاگتون خیلی خوب بود . قبلا هم توی این وبلاگ اومده بودم.با توجه به زحمتی که کشیدین حیفم اومد نظر ندم واقعا از این همه سلیقه ممنونم.
راستی اگه بخوایی می تونم وبلاگت رو سئو کنم که باعث افزایش رنک گوگلت میشه اونم رایگان ، فکر کنم ارزش این کارو بدونید؟ خود به خود بعد چند ماه رشد چشم گیری می کنید توی گوگل، به جاش شما هم در مورد سایت من یک پست بگذار که محتواشو خودم انتخاب می کنم.
اگر افتخار دادید به آی دی من پی ام بدید :amnikoo2@yahoo.com

www.123Haraje.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد