اطلاعات عمومی

از این به بعد در این وبلاگ سعی خواهم کرد بیشتر در خدمت شما دوستان باشم ... سپاس از توجه و حضور شما

اطلاعات عمومی

از این به بعد در این وبلاگ سعی خواهم کرد بیشتر در خدمت شما دوستان باشم ... سپاس از توجه و حضور شما

بلندقد ترین گربه جهان !!!

اینم از قدبلند ترین گربه جهان... معلوم نیست چی بهش دادن خورده!!!


پادشاهی که گارد حفاظتی‌اش 400 دختر مجرد است

معمر در زبان عربی به معنای مهندس است و معمولا توسط افراد قبل از نام خانوادگی افراد تحصیل کرده در رشته مهندسی عمران و ساختمان بکار میرود ، اینکه ایا نام کوچک پادشاه لیبی معمر است و یا این واژه لقب او است معلوم نیست ، ولی آنچه مسلم است پادشاه هشتاد و چند ساله لیبی که مانند هنرپیشه های سینمایی هر روز گریم می کند دارای رفتارهای عجیبی است ، مثلا گفته می شود او تا کنون در هیچ یک از دیدارهای رسمی یک لباس را دو بار نپوشیده است ، حال بماند که هر یک از لباسهای ایشان حکایت خاص خود را دارد و یا ایشان در اجلاس چند روز پیش سازمان ملل در نیویورک بجای استفاده از پانزده دقیقه وقت اختصاصی خود یکصد دقیقه سخنرانی نمود که بیش از نود دقیقه آن فحش و ناسزا بود. بطوریکه مترجم وی پس از سی و پنج دقیقه ترجمه همزمان کم آورد و شخص دیگری جایگزین او شد.



بد نیست بدانید سالها است که او جز در کاخ خودش در هیچ عمارت دیگری اقامت نمی کند و هر گاه برای سفرهای خارجی به دعوت روسای کشورهای دیگر به خارج از لیبی سفر میکند چادر و خیمه و خدم و حشم فراوان خود را به همراه می برد .
 
چند سال پیش در سفر به فرانسه در فضای سبز کاخ الیزه (یا ورسای) خیمه و بارگاه خود را برپا نمود و سوژه مناسبی برای خبرنگاران و مطبوعات شد و شایعات فراوانی را به دنبال داشت در سفر اخیر به نیویورک هم ابتدا در پارک ملی نیویورک چادر زدند که ماموران پلیس به دنبال اعتراض برخی از اهالی مبنی بر امنیتی شدن فضای پارک پلیس هیئت لیبیایی را مجبور به جمع کردن خیمه ها نمود و نهایتا هیئت لیبیایی فضای سبز چند هکتاری منزل یکی از ثروتمندان را در حومه نیویورک به مبلغ گزافی برای چند روز اجاره نمود و آنها چادر پادشاه لیبی را در این ملک برپا نمودند.



آنچه مسلم است پادشاه لیبی در سن هشتاد سالگی بسیار علاقه دارد که سوژه مطبوعات و رسانه ها باشد ولی شاید از همه جالب تر کادر حفاظتی و محافظین وی باشد ، کادر حفاظتی وی که بسیار ورزیده و جوان بوده پس از آزمونهای فراوان و گذراندن دوره های سخت انتخاب شده و بیش از چهارصد نفر می باشند که در شیفت های چهل نفره مسئول حفاظت از جان وی را برعهده دارند و در سفر نیویورک هنگامی که پادشاه لیبی برای خرید سوغاتی به یکی از فروشگاههای شهر نیویورک رفته بود این کاروان چهل نفره (البته به همراه تعداد بیشمار پلیسهای محلی) باعث راه بندان و ایجاد ترافیک در شهر نیویورک شد.

کادر حفاظتی ایشان که بر خلاف دیگر محافظین هیچگاه لباس شخصی (در حال شیفت و محافظت) نمی پوشند همگی از میان دختران مجرد انتخاب شده اند و تا زمانی که در خدمت هستند حق ازدواج ندارند.





مرفه ترین کشور دنیا فقط شش نفر جمعیت دارد + تصاویر

عصر ایران- یک مرد میانسال آمریکایی به همراه دو فرزندش با سکنی گزیدن در بخشی از نوادا سال هاست این منطقه را کشور خود معرفی کرده است.

به گزارش عصر ایران به نقل از روزنامه واشنگتن پست، این مرد که همسرش را از دست داده، دارای دو پسر و سه قلاده سگ است و با احتساب حیوانات خانگی اش، جمعیت کشور او شش نفر است.

وی با اعلام مرز رسمی، نام کشورش را جمهوری مولوسیا گذاشته و قصد دارد به زودی وزرای دفاع و اطلاعاتش که همان فرزندانش باشند را به جهانیان معرفی کند.
 
نکته قابل توجه اینکه افرادی که بخواهند از این جمهوری دیدار کنند باید حین ورود به این کشور روادید دریافت کنند. جالب اینجاست که روند صدور روادید برای گردشگران هم توسط شخص  کوین بائو که خود را رییس جمهور این جمهوری می داند صادر می شود.

این کشور شش نفره دارای پستخانه و سایت نمایشی پرتاب موشک نیز هست که همه آنها توسط رییس جمهورش کنترل و مدیریت می شود.

کوین بائو در مصاحبه با روزنامه واشنگتن پست گفت: ما مرفه ترین کشور دنیا را داریم چون اینجا خبری از اختلاف طبقاتی نیست و خدمات درمانی نیز کلا مجانی است. هر کس بیمار شد به صندوق کمک های اولیه مراجعه می کند و داروی مورد نیازش را مجانی استفاده می کند. هوا را آلوده نمی کنیم و به همین دلیل امیدواریم سازمان ملل متحد از ما که هنوز عضو آن نشده ایم، حمایت و تشکر کند.

وی در مورد سابقه حمله دشمن برای اشغال این کشور افزود: تا به حال افراد زیادی به ما حمله کرده اند اما با تکیه بر سربازان ارتش که فقط دو نفر هستند، آنها را به عقب رانده ایم.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

بکارت مصنوعی

طبق گزارش چند ساعت پیش 7 مهرماه 88 بی بی سی، یکی از علمای مشهور دانشگاه الازهر مصر اعلام داشته است هر آنکس که مبادرت به وارد کردن «بکارت مصنوعی»  بنماید با توجه به خلاف اخلاق و خلاف قوانین شرع مقدس  بودن چنین اقدامی، حکم مرگ برای عامل لازم الاجراء می باشد. مخبر برای روشن شدن اذهان عمومی امم دیگر عالم اشاراتی دارد مبنی براینکه در ممالک خاورمیانه تزویح با صبیهء عاقلهء باکره سنتی بس مبارکه تلقی میشود و فقدان این عطیه معصیتی کبیره تلقی میگردد. اما اینک کارخانه ای مجهول المکان در کشور محروسه «چین» ظهور کرده است که مبادرت به خلق بکارت مصنوعی نموده که جانشین روش جراحی مرسوم و متدوال و سابقه دار پیشین معروف به «گلدوزی» شده است. نصب وسیلهء جدید بسادگی انجام پذیر است و براحتی بکارت از دست رفته را علی الظاهر تآمین می کند. از شگرد های اختراع جدید اینکه وسیله در اندام استفاده کننده پس از گرم شدن با حرارت بدن منبسط و لبهء آن به جدار اصلی بکارت برباد رفته متصل میگردد. عجیبتر آنکه که بکارت مصنوعی مذکور پس از تماس تزویجانه همانند مدل اصلی پاره و مقداری مایع از آن که بسیار شبیه خون است مترشح می شود.  بعلاوه وسیله مخترعه مذکوره عاری از هرگونه مواد سمی و فاقد هر گونه حساسیت است. البته، سازنده پیشنهاد کرده است که برای قوت بخشیدن به اقدام طبی مذکوره ضروری است که الباکرهء ماضیه خاطیه چند فقره زوزهء خفیفه دال بر درد از حلقوم خارج کند تا زوج مربوطه مدهوشه قویآ قانع شود که والده اش دختری باکره برایش از داخل صف شیر  یافته است. اما بهای این تحفه ء نادره فقط 30 دلار ناقابل امریکایی یا 30 قطعه اسکناس سبز  است تا از مملکت محروسه «السین» ارسال شود. گزارش مخبر حاکی بر این است که در هذا الوقت التحریر، 7/7/88 مجلس مقننه فراعنهء مصر جهت صدور قانون منع استفاده  با حال و احوالی خاص و تخیلاتی غیر قابل ذکر مشغول غور و میاحثه می باشد. جل الخالقین!

شبکه فارسی 1 و فیلمهای کره ای سام سون همسر یا دردسر

مدتی  است که شبکه فارسی ۱  در روی ماهواره هاتبرد شروع به پخش سریالهایی به زبان فارسی ( دوبله نه چندان خوب )  کرده است که  با استقبال خوبی در میان مردم مواجه شده است.

 به طوری که اکثریت کسانی که در خانواده ها به برنامه های ماهواره اهمیتی نمی دادند حالا  حداقل دو ساعتی از وقتشان را پای این شبکه ( فارسی ۱ )  میگذارند.

سریالهای   سام سون   و  همسر و یا دردسر  از این سری اند.

استفاده از کلمه فارسی ۱    میتواند دلیلی باشد که شاید سازندگان این شبکه در پی ساخت یک شبکه های  دیگر  نیز باشند.

.....

 در هر حال  به نظر من در جذب مخاطب موفق عمل کرده است.